Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Πασχαλινό Παζάρι 100ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών 2013

                     .....Και ΝΑΙ, I'm back!!!!!!!! Εχω σχεδόν ένα χρόνο να κάνω ανάρτηση γιατί συνέβησαν πολλά......Θέματα προσωπικά, υγείας, επαγγελματικές αλλαγές που δεν θα ήθελα να αναφερθώ γιατί όσοι με ξέρουν θα καταλάβουν....είμαι ένας ανθρωπος που προχωράει μπροστά....αφήνει πίσω του τα όποια θέματα τον "φρέναραν" για λίγο και συνεχίζει δυναμικά!!!!!!
                    Σήμερα λοιπόν θέλω να παρουσιάσω τις δημιουργίες του σχολείου μας (των παιδιών μου δηλαδή) που είναι ξεχωριστές!!!!! Ο σκόπός είναι να ενισχύσουμε τον Σύλλογο με άμεσση προτεραιότητα την ετήσια εκδρομή που ετοιμάζει ο Σύλλογος!!!!!Τα παιδιά έφτιαξαν λαμπάδες, στεφανάκια, και άλλα πολλά αλλά και οι μαμάδες δημιούργησαν. Αλλες με χειροποίητα κοσμήματα, άλλες με κουλουράκια και άλλα. Εγώ επειδή δεν μπορούσα να κάτσω ήσυχα....με ξέρετε άλλωστε τους έφτιαξα βραχιολάκια!!!!! Πάμε λοιπόν να σας παρουσιάσω τις δημιουργίες μας!!!!!
       
.................Φυσικά εκτός από αυτές τις πολύ όμορφες δημιουργίες είχαμε και πολλές άλλες, όπως καλαθάκια με κουλουράκια, καραμέλες και άλλα,  που πολύ απλά δεν πρόλαβα να τα φωτογραφίσω αφού έγιναν ανάρπαστα!!!!!!!!!!!!!!!!
                Ευχαριστούμε όλους τους "πελάτες" μας για την υποστήριξη και αν θέλετε κάποιο από τα δημιουργήματα μας επικοινωνήστε μαζί μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 σχόλιο:

  1. Αχ τα είδα κοριτσάκι μου και live,υπέροχα ήταν όλα.Να είσαι καλά,πάντα τέτοια.Καλό καλό Πάσχα με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή