Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Γενέθλια Πρίγκηπα


Τούρτα Χρηστάρα
Καλησπέρα σας!!!!!!!!!! Οπως καταλάβατε είχαμε γενέθλια του πρίγκηπα μου και έφτιαξα αυτή την τουρτίτσα.
Πήγα στο super και αγόρασα ότι υπήρχε σε καραμελίτσα και πιστέψτε με δεν τις χρησιμοποίησα όλες!!! Ομως δεν σταματήσαμε εκεί....Με τα ζουζούνια μου φτιάξαμε γλυφιτζούρια με κουβερτούρα για τους φίλους τους!!!!

Αφού λιώσαμε την κουβερτούρα σε μπέν μαρί, ρίξαμε με μία κουτάλα σε μία λαδόκολλα κουταλιές διάσπαρτες και κολλήσαμε καλαμάκια από σουβλάκι

Μετά τα ζουζούνια ανέλαβαν την διακόσμηση!!!!!

Να και ένα κοντινό πλάνο! Περιμέναμε μέχρι το άλλο πρωινό να στεγνώσουν και τα τυλίξαμε με σελοφάν

Νομίζω το αποτέλεσμα μας δικαίωσε!!!!
  Επίσηςφουσκώσαμε μπαλόνια και τα γεμίσαμε με καραμέλες βουτύρου και ζαχαρωτά!!!!!!!!!!

                       Τα μικρά τρελλάθηκαν!!!! Καλή Σαρακοστή σε όλους!!!!

8 σχόλια:

  1. Το αποτέλεσμα σας δικαίωσε όσο για τη γεύση.....καταπληκτική.Εγώ που τα δοκίμασα ήταν όλα Τ Ε Λ Ε Ι Α φιλάκια πολλά Φανούλα να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ κοριτσάκι γλυκό και άτακτο.....ξέρεις εσύ!!! Α,το θέμα "Μανιταρόσουπα"....προχωράει....είδα τα υλικά στο ψυγείο....χαχαχα. Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά απίστευτη η τούρτα!!!!! Καταπληκτική!!!!
    Και είμαι σίγουρη ότι και γευστικά ήταν υπέροχη!!!!
    Ζουζούνα να σου ζήσουν τα παιδάκια σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου, να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι και εσύ το κοριτσάκι σου.
    Να περάσετε τέλεια και Καλή Αποκριά!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Φανή μου.
    Να χαίρεσαι τον Πρίγκηπά σου!
    Να τον δεις όπως ονειρεύεσαι. Πάντα με υγεία και χαρά.

    Τα όμορφα, νοικοκυρένα και εμπνευσμένα γλυκά σου μου άρεσαν ιδιαίτερα. Φαντάζομαι τα πιτσιρίκια τι κραυγές ενθουσιασμού θα έβγαλαν!
    Και του χρόνου να είστε καλά να ξαναγιορτάσετε.

    Φιλιά καλά να περνάτε
    Ζαμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ Ζαμπία μου για τα καλά σου λόγια.
    Πραγματικά ξετρελλάθηκαν!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φανή καλημέρα , να τον χαίρεσαι τον μικρό σου , πάντα γερός κ ευτιχισμένος να'ναι :-) είμαι σίρουρη πως τα γλυκά σου ξετρέλαναν τους λιλιπούτιους φίλους σας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να τα εκατοστησει ο πρίγκπας!και καλως σας βρηκα στο νοστιμο αυτο σπιτακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή