Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

                                      
                                                   Γεια σας και χαρά σας φίλοι μου!!!!!!
       Επιτέλους τελείωσαν τα σχολεία, οι δραστηριότητες, τα διαγωνίσματα, οι παρουσιάσεις.....φυσικά μιλάω για τα παιδάκια μας που τα έχουν "παίξει" με τα τόσα που ασχολούνται....ειδική μνία φυσικά στα δικά μου βλασταράκια που δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό!!!!! Επιτέλους καλή ξεκούραση και κυρίως ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!
      Οπως καταλαβαίνετε δεν γινόταν να μην δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στην γιορτή των δραστηριοτήτων του Συλλόγου του Σχολείου μας και ένα σημείο που πραγματικά τα έδωσα όλα ήταν στο ζωγράφισμα των Τ-SHIRT που φόρεσαν τα παιδιά στις δρστηριοτητες!!!!! Διαφορετικό για κάθε δραστηριότητα, ξεχωριστό για κάθε δάσκαλο, ξεχωριστό για κάθε μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου!!!!!! Σύνολο περίπου 80-100 ούτε και εγώ θυμάμαι πια και ούτε έχει σημασία, σημασία έχει ότι τους άρεσαν και αυτό μου φτάνει και με το παραπάνω!!!!! Ενδεικτικά σας δείχνω αυτό που ζωγράφισα για την διευθύντρια μας που την αγαπάμε πολύ αλλά δυστυχώς φεύγει και το δικό μου.....σας φιλώ και σύντομα θα τα πούμε πάλι!!!!!

                                        ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!

1 σχόλιο: