Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Χριστουγεννιάτικα Μπισκότα-Στόλιδια

Καλησπέρα, πέρα για πέρα. Επιτέλους κάτι Χριστουγεννιάτικο!!! Φέτος για πρώτη φορά έφτιαξα αυτά τα Χριστουγεννιάτικα Στολίδια με τα παιδάκια μου. Τα έχω ξαναφτιάξει άλλες δύο φορές. Η πρώτη ήταν το 1998 και η δεύτερη το 2008 και αν θυμάμαι τότε με βοήθησε λίγο και ο πρίγκιπας μου. Αυτή τη φορά όμως την περίμενα χρόνια, να φτιάξω αυτά τα υπέροχα αρωματικά μπισκοτάκια με τα παιδάκια μου, τα λουλουδάκια μου, τα φασολάκια μου, τα αγγελούδια μου!!!!! Ηταν υπέροχα γιατί εκτός του ότι τους έμαθα πως να χειρίζονται τη ζύμη, μαθάμε πως να χρησιμοποιούμε και διάφορα υλικά, όπως ακρυλικό, glitter,και φυσικά και υλικά που τρώγονται, όπως τρούφα, μικρές καραμελίτσες κλπ.
   
                                      


           Υλικά

  • 100γρ. Βούτυρο
  • 250γρ. Μέλι
  • 125γρ. Ζάχαρη
  • Κανέλλα
  • Μοσχοκάρυδο
  • Πιπερόριζα (Τζίντζερ)
  • 1 κουταλιά Κακάο
  • 1/2 κουταλάκι Μπέικιν Πάουντερ
  • Αλατοπίπερο
  • 600γρ. αλεύρι
  • καλαμάκι σουβλακιου για να κάνουμε την τρύπα
  • διακοσμητικά διάφορα (καραμελίτσες, τρούφα, glitter, ακρυλικό χρώμα....)
  • κορδέλες ή χρωματιστές κλωστές χονδρές
           Εκτέλεση

Λιώνω το βούτυρο, προσθέτω το μέλι, τη ζάχαρη, τα μυρωδικά και όλα τα υπόλοιπα υλικά. Τελευταίο ρίχνουμε το αλεύρι. Ρίχνουμε το μισό αν θελουμε να κάνουμε κανονικά αρωματικά μπισκοτάκια και μετά ρίχνουμε και το υπόλοιπο για να γίνει σκληρή  η ζύμη (για στολίδια). Φτιάχνουμε σε διάφορα σχηματάκια τα στολιδάκια και κάνουμε και μία τρύπα με το καλαμάκι.Ψήνουμε στους 200 βαθμούς για 15'-20'. Μόλις τα βγάλουμε από το φούρνο ξανακάνουμε λίγο την τρύπα γιατί θα έχει κλείσει λίγο με το ψήσιμο.



Για γαρνιτούρα χρησιμοποιήσαμε ακρυλικό χρώμα για βάση και ρίξαμε από πάνω τρούφα, καραμελίτσες και άλλα.
Τέλος προσθέσαμε κορδελίτσα σε διάφορα χρώματα ή χονδρή κλωστή.






.....και ένα παλιό στολιδάκι του 2008 με πιο συντηριτική αντιμετώπιση....ή τουλάχιστον όχι τόσο παιδική!!!!!!!!!!!!!

Κάντε τα λοιπόν με τα παιδάκια σας και θα ζήσετε μια μοναδική, γλυκειά εμπειρία με άρωμα Χριστουγέννων!!!!!!!!!!!

                                   Κ Α Λ Α   Χ Ρ Ι Σ Τ Ο Υ Γ Ε Ν Ν Α   Σ Ε   Ο Λ Ο Υ Σ ! ! ! ! !

4 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ κοριτσάκι. Η γνώμη σου μετράει πολύ για αυτά που φτιάχνω και το ξέρεις.
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανούλα μου γλυκειά μόλις μπήκα και τα είδα τι φανταστικά στολίδια έκανες πάλι.Μπράβο σου και του χρόνου να είσαστε όλοι καλά και ευτυχισμένοι.Καλές γιορτές με ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ Ναντιάκι. Είναι τα αγαπημένα μου στολίδια γιατί φυσικά...(βλέπε χαζομαμά)....τα έκανα με τα ζουζούνια μου. Αντε και του χρόνου να μαζευτούν όλα τα ζουζούνια του τμήματος να τα φτιάξουν....καλό, ε?????
    Φιλάκια πολλά και καλές γιορτές με αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή