Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

CheeseCake_Καραμέλα-Μπανάνα

Καλησπέρα σας. Πιστή στο ραντεβού μου της Κυριακής θέλω να σας πω για μία καινούργια μου συνταγή και μία καινούργια τεχνική, πως φτιάχνουμε καραμέλα από ένα κουτί ζαχαρούχο γάλα!!!! Εχουμε και λέμε λοιπόν:


                              CheeseCake_Καραμέλα-Μπανάνα ή αλλιώς Μπανόφι

Cheesecake_Καραμέλα-Μπανάνα


           Υλικά
  • 1 πακέτο Digestive μπισκότα
  • 0,5 φλιτζάνι βούτυρο λιωμένο
  • 2 κουτιά γάλα ζαχαρούχο
  • 3/4 κρέμα γάλακτος μικρή
  • μπανάνες
  • κρέμα γάλακτος
  • 1 κουταλάκι γλυκού ζάχαρη  άχνη
           Εκτέλεση
         
          Θρυμματίζω τα μπισκότα στο μίξερ και τα ανακατεύω με το βούτυρο. Παίρνω μία φόρμα 23cm και βάζω κάτω το μείγμα για να φτιάξω τη βάση. Το βάζω στην κατάψυξη για 5'.
          Βάζω τα ζαχαρούχο σε μία κατσαρόλα και βάζω νερό να τα σκεπάζει. Τα αφήνω να βράσουν για 3,5 ώρες.
                                             Μόλις είναι έτοιμα έχω φτιάξει καραμέλα!!!!!

(Δείτε το πριν και το μετά του γάλακτος....)

Συνεχίζω λοιπόν με τη συνταγή. Αδειάζω τις 2 καραμέλες σε ένα μπωλ και ρίχνω την κρέμα γάλακτος και ανακατεύω. Ρίχνω το μείγμα πάνω από το μπισκότο. Από πάνω τοποθετώ τις κομμένες σε φέτες μπανάνες.
 Από πάνω βάζω σαντυγί που τη φτιάχνω χτυπώντας την κρέμα γάλακτος με ζάχαρη άχνη.

Το βάζω στο ψυγείο για 3 ώρες τουλάχιστον αν και εγώ προτιμώ να το έχω φτιάξει από την προηγούμενη. Φυσικά όταν το βάζω στην πιατέλα το στολίζω με τα αγαπημένα μου τσιπς σοκολάτας!!!!



                                                      Κ Α Λ Η     Ε Π Ι Τ Υ Χ Ι Α    !!!

2 σχόλια:

  1. Φανούλα πολύ πολύ ωραία η ιδέα σου,οι μπανανούλες φοβερές,θέλω να το δοκιμάσω,περιμένω να μας κεράσεις . . . .φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά νομίζω πως πρέπει να φέρω ένα στο γραφείο, αν και οι κατηγορίες φτερού πάλι θα φάνε ένα slice...........χαχαχα!!!!
    Ευχαριστώ Ναντιάκι γλυκό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή